~me~

~me~
<3 snap <3

Friday 4 January 2013

Aku MenGGila

Assalamualaikum...
Chaaaakkk !! *sewel punye ain ! -.-
aku menggila ?? what ? hahaha..
before tu , sorry ya awak , ! kenapa ain ? k, jangan sibuk .. *kau ni cakap sorang2 la , mcm giler aku tengok .. kan kan ?
jom , senarai kan apa aku buat hari ni ? gila tak gila  !!
erm ,, dari pagi sampai tengah hari tu , xde citer sangat kot .. tapi petang ? jeng jeng !!
Aku rindu kawan lama aku ? sape ? His name > azizul ! XD
then , tipu amir tak msej sape2 , padahal ade.. *kalau awak baca nie , sorry tau .. bukan ape , tak nak awak marah ! susah saya nanti !
Dalam kol 9 cam tu , aku jumpe amir .. haha .. nie yang best nie ! Tapi malas pulakk citer lebih-2 ..
haa,, da nak sampai da , part menggila aku ! >>>>>>>

area pukol 12 macam tu , saya ber fb-ing , ber ask.fm-ing..
kat ask.fm tu , sumpah gila ! haha .. Aku kacau orang jehh keje nye ! ANON pulakk tu ! Sengaja nak sakitkan hati orang tu ! ngeh XD amikkk kau , dapat kawan baru ! Adik nizam , kak aina , abg batman , n paling best kenal abg Ruieez.. last2 , terpaksa jugakk buat name tag tu ! kena bash sekali ! i like2. haha... then , gayut jap ngan dak zizul tu !kita orang cakap semua benda merepek kot !
sumpah gila ! Anyway , MISS you KAWAN ! AmiR , jangan marah tau ! please !!!!! XD

k, tu jehh .. haha .. bye !! Assalam

No comments:

Post a Comment